Showa Döneminin 58. yılı, yaz'ın başları
Aylardan Haziran. Bu yaz, sıcaklar çoğu yıla göre daha erken başladı.
Gündüzleri cırcır böcekleri ve geceleri ağustosböcekleri ortaya çıkıyordu.

Kırsal kesimde küçük bir köy olan Hinamizawa'dayız.
Burada iki binden az insan yaşıyor. Ve burada her yıl bir olay oluyor.

Bu olay, gizemli ölümlerdi.
(1979'dan 1983'e kadar devam etti)

Haziran ayının belli bir gününde bir kişi ölür, bir kişi de kaybolur.
Bu ölüm olayları, baraj inşaatı ile ilgili kişilerle bağlantılı.
Kapanan bir cinayet dosyası yeniden açılıyor.
Bir komplo mu? Bir tesadüf mü? Yoksa bir lanet mi?

Olması gereken birisi orada değil.
Olmaması gereken birisi orada.

Dün gece hayatta olan bir kişi bugün öldü.
Ve şu an burada olan bir kişi artık hayatta değil.

Yani, trajediyi engellemenin bir yolu yok. Vazgeçmekten başka seçenekte yok.
Ama pes etme.

Buna sadece sen göğüs gerebilirsin.

Çeviri Durumu
Senaryo (%100)
Menü (%70)

Oyun Görüntüleri



Oyun Linki (Steam)
Türkçe Yama 1.1 Linkleri

Türkçe Yama 2.1 Linkleri
Not: Türkçe Yama 2.0'ı yüklemeden önce kurulum videomuzu izlemeniz şiddetle önerilir. Öncelikle buraya tıklayıp oyuna eklenti yüklemeniz gerekli.

Kurulum Videosu



{ 25 yorum... yorumları okuyun veya yeni bir yorum yapın }

  1. Ne kadar durduğunu bilsem bile teşekkür ederim knk

    YanıtlaSil
  2. çeviri için teşekkürler. umarım yakın zamanda daha çok çeviri yaparsınız.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar oyun bende hata veriyor hem de 5 saat oynadıktan sonra verdi hatayı.Bir anda dondu ne yazı ne resim ilerlemesi olmuyor kitlendi kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Donduğu yerde Ctrl'ye basmayı dene. Çözülmezse yaz tekrar.

      Sil
    2. Hayır denedim yine olmuyor.İlk oynayışımda 4,5 saat kadar oynadım ve bir anda takıldı yazılar ve sesler dondu.Daha sonra oyunu sildim.Daha sonra videoda olan yönergeleri takip edip mod kurup v2 Türkçe yamayı kurdum bu sefer yine aynısı oldu.Oyunun en başlarında hemde.Ctrl de işe yaramadı.

      Sil
    3. Sorun çözüldü. Bir takipçimiz bölümün neresinde takıldığını söyledi de oradan sorunu buldum. Kodlarda bir yanlışlık varmış. Yamayı güncelledik. Bu sefer mağdur olmayacağınızı umuyoruz. Geç cevap için üzgünüm. Yamayı yeni 1.1 linkinden indirip hatalı oyunun üstüne kurarak çalıştırabilirsin. Tekrar bir hata olursa lütfen buraya yaz.

      Sil
  5. Yükleyeli pek oynamamıştım aslında bende de aynı sorun var. 5 saat iyiymiş benimki sadece yarım saat dayandı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz araştırdım takılan yeri geçtim şimdilik. Umarım ileride yine takılmaz. Yaptığım şey: oyunu kaldırdım, ayrıca steam içindeki dosyasını da sildim(steam/steamapps/common/Higurashi When They Cry) daha sonra steam üzerinden bulut kaydet özelliğini kapatıp appdata/roaming/mangagamer içindeki her şeyi sildim. Kayıt dosyaları gitmiş oldu ama önemli değil zaten fazla oynamamıştım. Bilgisayarı yeniden başlatıp oyunu ve 1. yamayı tekrar kurdum şimdilik iyi. 2. yamayı kurmadım.

      Sil
  6. Nehire pamuk bırakma yerinde yazı gelme durdu, şimdi 1.1 indirip denicem.

    YanıtlaSil
  7. merhabalar. ben oyunu steamdan yükledim. 1.1 yamasını kurmama rağmen kurulmamaya devam ediyor. oyunu silip yeniden yükledim gene kuurulmadı. aslında kuruluyor ama türkçe sçeneği çıkmıyor sebebini anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun yolu yanlış olabilir. Oyunun kurulu olduğu yeri bulup kurulumdaki adres yerine yazarsan sorun çözülür.

      Sil
  8. şu modu sonra yama 2.0 yükledikten sonra herşey iyi ve oyun türkçe ama karakterler gözükmüyor hangi karakter modunu kullanırsam kullanıyım konsol orijinal remake felan neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunun çözümünü tam olarak bilmiyorum. İnstagram'dan yazar mısın? Konuşalım. (@bir.isen)

      Sil
  9. ben oyuna girip oyunu başlatıyorum, oyun kurgudur yazıları falan geçtikten sonra oyun siyah ekranda kalıyor ama sesi geliyor.Bir düzeltme yolu var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahminimce güncelleme geldi romana. Yamamı güncellemem gerek benimde. Sen şimdilik bendeki versiyonla oynayabilirsin. İndirdiğin zaman söyle. Telifli olduğu için silmem gerek. Ayrıca Youtube kanalımıza sorunlarınızı bildirirseniz daha çabuk dönüş yapabilirim.

      https://drive.google.com/file/d/1qtgzcBxXCxEPhts0Ms96ti50JIHTc0nJ

      Sil
    2. yamayı şimdi indireyim mi yoksa güncelleme gelince mi indireyim

      Sil
    3. Oyunu yedekleyip bir dene. Herkeste aynı sorun var mı emin değilim.

      Sil
    4. yamayı indirdim oyunu da indirdim yamayı oyun dosyalarına attım ama oyunu açınca hala ingilizce gözüküyor. birkaç kez denedim hala aynı. ne yapmalıyım?

      Sil
    5. tamam ben salak gibi 2.1i steam çizimleriyle oynamaya çalıştığım için olmamış klfklfgklfg bugün 1.1le denedim işe yaradı

      Sil
  10. Çeviri için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Acemi bir çevirmen değilim. Ama profesyonelde değilim. Uzun cümleleri çevirirken biraz zorlanıyorum.
Beğendiğim ve Türkçeye çevrilmeyen Japon Dizileri ve Filmlerini çevirip sizlerle paylaşıyorum.


- Copyright © Elf Şarkısı - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -